close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מיגון מעלית

מערכת שורשיט ניסן, תשפב20/04/2022

מיגון מעליות על ידי חברת דקו שילד...

תגיות:
הרבה פעמים שואלים אותי מה מיוחד בחליפת ההגנה שלנו למעלית ולמה היא עולה יותר ממוצרים אחרים. התשובה שלי היא שחליפת ההגנה שלנו לא יקרה מול מה שהיא נותנת.

חליפת ההגנה שלנו מספקת מיגון מעלית מעולה. קלה מאוד להתקנה, מאוד אסתטית ועמידה לשנים ארוכות.

אלו 4 הפרמטרים האלו לדעתי צריך לבחון מיגון למעלית לפני הרכישה. ואתם יודעים משהו, המחיר הוא בכלל לא פקטור שמדובר בבנין שלם שכל דייר שם כמה עשרות שקלים כדי לשמור על הרכוש המשותף אז מה זה כל כך משנה אם זה 50 שח לדייר או 100 שח לדייר? הרי בסופו של דבר
נזק במעלית עולה הרבה יותר והרבה יותר קשה לתקן, תחשבו על זה שבניגוד לרכב שעבר תאונה ויכול לעבור פחחות במעלית חייבים להחליף חלקים שלמים ויקרים ולא ניתן לעשות פחחות ככה ששווה להשקיע במוצר שעושה את העבודה. שווה גם להשקיע במיגון מעלית שקל להתקין כי אם ההתקנה תהיה מסורבלת וארוכה אף אחד לא יטרח להתקין את חליפת ההגנה ולבסוף המיגון יהיה זרוק במחסן והמעלית לא תהיה ממוגנת.

כדאי גם לדעתי שהמיגון יהיה אסתטי ויפה, כי תכלס כל יום אתם נוסעים במעלית לפחות פעמיים ובא לכם שיהיה נעים לנסוע במעלית הממוגנת ולא לספור את השניות שתגמר כבר הנסיעה כדי לברוח ממעלית אשר מוגנת בצורה לא אסתטית.

לבסוף חשוב שכל הסיפור הזה יהיה עמיד ועשוי מחומרים שיחזיקו שנים ויצדיקו את מה ששילמתם. ככה שהשאלה שכדאי לשאול היא האם המחיר שמבקשים מכם עבור חליפת ההגנה נותן את 4 הפרמטרים הנל ולדעתי זו השאלה הרלוונטית.

הכותב הוא גיא שפירא הבעלים של חברת דקו שילד המובילה בתחום מיגון המעליות בישראל.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה